معرفی کانال‌های تلگرام برای یادگیری و تقویت زبان ترکی آذربایجانی
«کتابخانه‌ی اوخوجان»؛ ویدیو-کتاب‌های کودک و نوجوان به زبان ترکی آذربایجانی؛ اپلیکیشن، کانال تلگرام، کانال یوتیوب، صفحه‌ی اینستاگرام اوخوجان
زلزله خوی و ترکیه، رزومه‌ی شرکت‌های عمرانی، پیمانکاران، انبوه‌سازان و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی
آدرس آموزشگاه های ترکی استانبولی در تبریز با تدریس مجید عزمی
کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه های مختلف ولیعصر تبریز
کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه های مختلف نصف راه تبریز
کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه های مختلف آبرسان تبریز
حمایت مالی از کلاس‌ها و دوره‌های زبان ترکی آذربایجانی
آموزش گام به گام زبان ترکی آذربایجانی (فایل pdf + فایل صوتی)
تبلیغ رایگان در سایت azmiaz.org
کلاس‌های آموزش زبان ترکی استانبولی در تبریز ۰۹۱۴۹۱۷۳۲۱۷
ترجمه کتاب و مقاله از ترکی استانبولی به فارسی و از فارسی به ترکی استانبولی
رزومه به ترکی استانبولی | ترکی آذربایجانی
خودآموز ترکی استانبولی
چگونه محصول یا خدمات خود را در ترکیه و آذربایجان بفروشیم؟
تولید محتوا و تبلیغ نویسی به زبان ترکی با هدف بازاریابی و صادرات به جمهوری آذربایجان و ترکیه (مشتری‌یابی بین‌المللی)
چگونه ترکی استانبولی | ترکی آذربایجانی را آنلاین یاد بگیریم؟
بهترین روش آموزش ترکی استانبولی و ترکی آذربایجانی به صورت آنلاین
آموزش درس به درس ترکی استانبولی (فایل pdf + فایل صوتی)
سوابق نویسندگی، مترجمی و تدریس مجید عزمی
چگونه در خانه ترکی استانبولی یاد بگیریم؟
مزایای آموزش آنلاین ترکی استانبولی
ترکی استانبولی، دوره تابستانه، 1398
تدریس ترکی، مجید عزمی، 09149173217
سیزده بدر کجا برویم؟
″Allah mənə bir uşaq verəydi, çolaq, kor, şil olaydı da malım ona qalaydı″
Türk - İslam dünyası çin mallarını nasıl boykot edebilir? Öneriler
دوره های متنوع ترکی استانبولی و ترکی آذربایجانی با تدریس مجید عزمی
İranda müşteri bulmak için bazı öneriler ve tavsiyeler
تبلیغات به زبان ترکی، تبلیغ نویسی و تولید محتوای ترکی برای پیدا کردن مشتری خارجی و حضور در بازارهای ترکیه و آذربایجان و کسب درآمد ارزی
مزایای آموزش آنلاین ترکی استانبولی

اگر در مورد ترکی استانبولی سرچ کرده و وارد این صفحه شده اید، حتما می خواهید ترکی استانبولی را یاد بگیرید. دیگر برای یاد گرفتن ترکی استانبولی نیاز به رفتن به آموزشگاه و حضور در کلاس درس نخواهید داشت. بلکه با مراجعه به لینک https://evand.com/events/aztr می توانید به سادگی ترکی استانبولی را یاد بگیرید و در کوتاه ترین مدت مانند خود ترکیه ای ها ترکی صحبت کنید. یادگیری آنلاین زبان ترکی استانبولی مزایای بیشماری دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:

مزایای آموزش آنلاین ترکی استانبولی

 

 

اگر در مورد ترکی استانبولی سرچ کرده و وارد این صفحه شده اید، حتما می خواهید ترکی استانبولی را یاد بگیرید. دیگر برای یاد گرفتن ترکی استانبولی نیاز به رفتن به آموزشگاه و حضور در کلاس درس نخواهید داشت. بلکه با مراجعه به لینک https://evand.com/events/aztr می توانید به سادگی در دوره آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی ثبت نام کنید و ترکی استانبولی را یاد بگیرید و در کوتاه ترین مدت مانند خود ترکیه ای ها ترکی صحبت کنید. یادگیری آنلاین زبان ترکی استانبولی مزایای بیشماری دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می شود:

 

  

تدریس خصوصی: استاد در طول جلسه فقط به شما آموزش می دهد و فقط به شما توجه دارد و شما در طول جلسه می توانید اشکالات خود را بپرسید تا استاد آنها را رفع کند. به همین علت، کیفیت آموزش در این روش بسیار بالا خواهد بود و شما در طول مدت دوره ترکی استانبولی را در حد بسیار خوبی یاد خواهید گرفت.

 

دسترسی دایم به کلیه مطالب از طریق دانلود جزوه ها و ضبط کلاس: شما می توانید با استفاده از نرم افزاهای ضبط دسکتاپ، مطالب مطرح شده در کلاس مجازی ترکی استانبولی را ضبط کنید و هر وقت خواستید آنها را تماشا کنید تا یادگیری تان تثبیت شود.

 

بیش از 50% صرفه جویی در وقت: فرض کنید می خواهید به کلاس درس غیرمجازی بروید، راهتان هرچه قدر هم نزدیک باشد، حاضر شدن و رفتن به کلاس و برگشتن از کلاس لااقل یک الی دو ساعت از وقت شما را خواهد گرفت. حالا به این مقدار، وقت تلف شده در ترافیک را هم اضافه کنید. یعنی برای شرکت در یک جلسه یک و نیم ساعته درس ترکی استانبولی در سطح شهر، باید لااقل 3 الی 5 ساعت وقت بگذارید. اما برای شرکت در کلاس مجازی، دیگر وفتتان در مسیر تلف نخواهد شد. این برای شهروندان شهرهای بزرگ به خصوص تهران بسیار مهم است.

 

بیش از 50% صرفه جویی در هزینه ها: هزینه رفتن و برگشتن به کلاس، پول بنزین و تاکسی و اتوبوس و مترو... اجاره کلاس در آموزشگاه (که مستقیم یا غیر مستقیم از شما اخذ می شود)... با شرکت در دوره آموزش زنده آنلاین ترکی استانبولی در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

 

امکان ادامه کلاس در صورت مهاجرت زبان آموز به ترکیه یا هر مکان دیگر: اگر وقت کمی دارید و می خواهید مثلا دو ماه دیگر به ترکیه مهاجرت کنید، کلاس ها را می توانید پس از اسکان در ترکیه هم ادامه دهید. در کلاس حضوری این امکان وجود ندارد.

 

دسترسی به کلاس از منزل، محل کار و هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید: چه ساکن یک شهر بزرگ باشید، چه ساکن یک روستای کوچک، داشتن اینترنت و یک کامپیوتر (یا لپ تاپ، تبلت یا گوشی) برای شرکت در کلاس مجازی آموزش زنده ترکی استانبولی عزمی کافی است.

 

یادگیری ترکی استانبولی در منزل، یادگیری ترکی استانبولی در خانه، یادگیری ترکی استانبولی در محل کار، یادگیری ترکی استانبولی از راه دور، آموزش ترکی استانبولی از راه دور، تدریس ترکی استانبولی در خانه، ترکی ترکیه ای، ترکی آذری

 

مناسب برای افراد شاغل: افراد شاغل، معمولا نمی توانند در طول روز در کلاس ها شرکت کنند، وقتی هم که کارشان تعطیل شده، معمولا آموزشگاه ها هم بسته هستند. اما افراد شاغل می توانند، از محل کار خود یا پس از ساعات کاری در منزل خود، در دوره آنلاین ترکی استانبولی شرکت کنند.

 

مناسب برای خانم های خانه دار: بله خانم های خانه دار خیلی دوست دارند تا ترکی استانبولی را یاد بگیرند و صحبت کنند و از سریال های ترکیه ای بیشتر لذت ببرند. این فرصت خوبی است تا در کنار کارهای منزل یک زبان جدید یاد بگیرید.

 

کمک به محیط زیست با کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا: یکی از مزایای کلاس های آنلاین و تدریس از راه دور کاهش سفرهای شهری و حتی بین شهری است. بله، با شرکت در دوره آنلاین آموزش ترکی استانبولی، هم در وقت هزینه خود صرفه جویی می کنیم و هم به محیط زیست کمک می کنیم.

 

نحوه ثبت نام و حضور در کلاس آنلاین ترکی استانبولی

 

1. یک کامپیوتر یا لپ تاپ متصل به اینترنت پرسرعت و پایدار داشته باشید.

2. برای ثبت نام روی لینک https://evand.com/events/aztr کلیک کنید.

3. در پنجره ای که باز می شود، یک بلیط «پیش ثبت نام (جلسه هماهنگی، آشنایی با دوره و تعیین سطح)» تهیه نمایید.

4. پس از تهیه بلیط، با استاد تماس بگیرید (09149173217) و زمان جلسه اول را هماهنگ کنید.

برای ورود به کلاس آنلاین به لینک بالا مراجعه مراجعه کنید، در گوشه بالا سمت راست روی پروفایل خود کلیک کنید، به قسمت «بلیط های من» وارد شوید و روی آیکن «ورود به وبینار کلیک کنید. ادامه دهید. اینجا کلاس مجازی ترکی استانبولی است.

5. تعداد جلسات و طول دوره، برنامه و زمان جلسات، میزان شهریه در همین جلسه اول هماهنگ و تعیین خواهد شد. جلسات تا زمان یادگیری شما ادامه پیدا خواهد کرد بدون آنکه شهریه شما افزایش پیدا کند.


نظرات کاربران

  • نام کامل :
  • آدرس ایمیل :
  • متن نظر :
  • کد امنیتی :
  • نمایش یک کد امنیتی جدید کد امنیتی
  •