معرفی کانال‌های تلگرام برای یادگیری و تقویت زبان ترکی آذربایجانی
«کتابخانه‌ی اوخوجان»؛ ویدیو-کتاب‌های کودک و نوجوان به زبان ترکی آذربایجانی؛ اپلیکیشن، کانال تلگرام، کانال یوتیوب، صفحه‌ی اینستاگرام اوخوجان
زلزله خوی و ترکیه، رزومه‌ی شرکت‌های عمرانی، پیمانکاران، انبوه‌سازان و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی
آدرس آموزشگاه های ترکی استانبولی در تبریز با تدریس مجید عزمی
کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه های مختلف ولیعصر تبریز
کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه های مختلف نصف راه تبریز
کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه های مختلف آبرسان تبریز
حمایت مالی از کلاس‌ها و دوره‌های زبان ترکی آذربایجانی
آموزش گام به گام زبان ترکی آذربایجانی (فایل pdf + فایل صوتی)
تبلیغ رایگان در سایت azmiaz.org
کلاس‌های آموزش زبان ترکی استانبولی در تبریز ۰۹۱۴۹۱۷۳۲۱۷
ترجمه کتاب و مقاله از ترکی استانبولی به فارسی و از فارسی به ترکی استانبولی
رزومه به ترکی استانبولی | ترکی آذربایجانی
خودآموز ترکی استانبولی
چگونه محصول یا خدمات خود را در ترکیه و آذربایجان بفروشیم؟
تولید محتوا و تبلیغ نویسی به زبان ترکی با هدف بازاریابی و صادرات به جمهوری آذربایجان و ترکیه (مشتری‌یابی بین‌المللی)
چگونه ترکی استانبولی | ترکی آذربایجانی را آنلاین یاد بگیریم؟
بهترین روش آموزش ترکی استانبولی و ترکی آذربایجانی به صورت آنلاین
آموزش درس به درس ترکی استانبولی (فایل pdf + فایل صوتی)
سوابق نویسندگی، مترجمی و تدریس مجید عزمی
چگونه در خانه ترکی استانبولی یاد بگیریم؟
مزایای آموزش آنلاین ترکی استانبولی
ترکی استانبولی، دوره تابستانه، 1398
تدریس ترکی، مجید عزمی، 09149173217
سیزده بدر کجا برویم؟
″Allah mənə bir uşaq verəydi, çolaq, kor, şil olaydı da malım ona qalaydı″
Türk - İslam dünyası çin mallarını nasıl boykot edebilir? Öneriler
دوره های متنوع ترکی استانبولی و ترکی آذربایجانی با تدریس مجید عزمی
İranda müşteri bulmak için bazı öneriler ve tavsiyeler
تبلیغات به زبان ترکی، تبلیغ نویسی و تولید محتوای ترکی برای پیدا کردن مشتری خارجی و حضور در بازارهای ترکیه و آذربایجان و کسب درآمد ارزی
چگونه محصول یا خدمات خود را در ترکیه و آذربایجان بفروشیم؟

اگر صاحب کسب و کاری هستید و محصول یا کالایی با کیفیت خوب تولید می‌کنید یا خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهید، این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا مشتریانی خارجی از جمهوری آذربایجان و ترکیه و حتی مشتریان جدیدی از داخل کشور بیابید، درآمد ارزی داشته باشید و کسب و کار خود را گسترش دهید.

چگونه از جمهوری آذربایجان و ترکیه مشتری پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن مشتری ترک یا مشتری آذربایجانی روش‌های گوناگونی می‌تواند وجود دارد اما کم‌هزینه‌ترین و در عین حال بهترین و پایدارترین راه و روش‌ را برای‌تان شرح خواهم داد. این روش را مرحله به مرحله اجرا کنید و نتایج آن را ببینید:

 

قبل از خواندن ادامه‌ی این مطلب این مقاله را بخوانید: 

تولید محتوا و تبلیغ نویسی به زبان ترکی با هدف بازاریابی و صادرات به جمهوری آذربایجان و ترکیه (مشتری‌یابی بین‌المللی)

 

۱. قبل از هر چیز یک وب‌سایت داشته باشید.

نداشتن یک وب‌سایت برای کسی که محصول یا خدمات با کیفیتی عرضه می‌کند، اصلاً خوب نیست! شما هم حتما باید یک سایت داشته باشید، هم برای مشتریان داخلی و هم برای مشتریان خارجی. این حرف‌ها را هم رها کنید که می‌گویند با وجود شبکه‌های اجتماعی‌ای مانند تلگرام و اینستاگرام و واتساپ و... حالا کی میاد به سایت من سر بزنه؟ آن کسی که خواهد آمد، خواهد آمد. مشتری واقعی، کسی است که به دنبال شما می‌گردد، کجا دنبال شما می‌گردد؟ در گوگل.

اگر تاکنون سایت نداشته‌اید، می‌توانید از یک طراح وب‌سایت بخواهید تا برای کسب و کار‌تان یک سایت خوب طراحی کند، یادتان باشد که داشتن وب‌سایت پرستیژ کاری شما را افزایش می‌دهد و اعتماد هرچه بیشتر مشتریان را جلب می‌کند.

 

۲. بخش ترکی وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید.

برای این که بتوانید از کشورهای جمهوری آذربایجان یا ترکیه مشتری جذب کنید، وب‌سایت شما باید بخش ترکی داشته باشد. برای این کار از طراح وب‌سایت‌تان و یک مترجم زبان ترکی (آذربایجانی و استانبولی) کمک بگیرید.

 

۳. در شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و یوتیوب حساب باز کنید.

درست است که وبسایت اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد اما این دلیل نمی‌شود که در شبکه‌های اجتماعی حضور نداشته باشید. برای کسب و کارتان در شبکه‌های اجتماعی حساب باز کنید.

 

۴. برای سایت و شبکه‌های اجتماعی خود محتوا تولید کنید.

بله، رسیدیم به مهم‌ترین قسمت! تولید محتوا. داشتن وبسایت و داشتن حساب در شبکه‌های اجتماعی اصلاً کافی نیست. این‌ها مثل ظرف‌های خالی هستند که باید پُرشان کنیم. با چی؟ با محتوا. با محتوایی جذاب و اصولی. به طور مستمر و منظم. (به عنوان مثال، هر روز، یا هر پنج روز، یا هر ده روز یک بار مطلب جدیدی منتشر کنید). مطالب نباید کپی باشند، بلکه باید خودتان بسازید.

همان‌طور که باید برای بخش فارسی وبسایت و شبکه‌های اجتماعی کسب‌و‌کارتان محتوای فارسی تولید کنید، باید برای بخش ترکی وبسایت و شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکارتان نیز محتوای ترکی (محتوا به زبان ترکی آذربایجانی یا ترکی استانبولی) تولید کنید. برای این‌کار از یک تولیدکننده‌ی محتوای ترکی و کپی‌رایتر به زبان ترکی کمک بگیرید. برای مشاوره می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۴۹۱۷۳۲۱۷ (مجید عزمی) تماس بگیرید یا در تلگرام برایم پیام بفرستید.

تولید محتوا به زبان ترکی و انتشار آن باعث می‌شود که،

الف. افراد زیادی از ترکیه و آذربایجان خواهان محصول شما باشند یعنی محصول یا خدمات شما در میان اهالی این کشورها شناخته شود و اصطلاحا در بازار این کشورها برای خود جا باز کند، بعد از آن، خود ترکیه‌ای‌ها و آذربایجانی‌ها به دنبال محصول و خدمات شما خواهند آمد.

ب. علاوه‌براین، اعتبار شما در ایران نیز افزایش خواهد یافت؛ زیرا، شما به عنوان شرکتی صادراتی شناخته خواهید شد.

نکته‌ی مهم باریک‌تر از مو: دقت کنید که تولید محتوا با ترجمه‌ی محتوا فرق دارد.

 

۵. صبور باشید!

حالا که وبسایت‌تان را باز کرده‌اید و محتوا‌های تولید شده را در وبسایت‌تان منتشر کرده‌اید، یک وقت فکر نکنید دو ساعت بعد یا فردای آن روز به شما زنگ می‌زنند و از فلان کالا یا محصول یا خدمات‌تان شونصدهزارتا می‌خوان! نه. باید کمی صبر کنید. چندین روز  طول می‌کشد تا موتورهای جستجویی مانند گوگل یا یاهو سایت شما و محتوا‌های آن را بشناسند (در ابتدا شاید ده روز یا بیشتر طول می‌کشد اما رفته‌رفته این زمان کمتر می‌شود به شرطی که محتوای استانداردی تولید شود و انتشار محتوا در سایت به طور منظم انجام گیرد.)

 

۶. سفارش جدید دارید!

اگر مراحل قبلی را به درستی انجام داده باشید، تلفن شرکت‌تان زنگ می‌خورد یا ایمیلی از طرف مشتری ترکیه‌ای یا آذربایجانی برای شما می‌آید:

Merhaba/ Salam...

مسلما‌ً در این مرحله نیز شما نیاز به مترجم ترکی آذربایجانی یا ترکی استانبولی خواهید داشت.

 

۷. قرارداد ببندید و بفروشید!

تبریک! با مشتریانی از خارج قرارداد ببندید و کالا یا خدمات خود را به ترکیه یا آذربایجان صادر کنید.

البته باید این مسأله را نیز مد نظر قرار داشته باشید که خروج و صادرات هر محصول  و کالا دارای قوانین و مقررات خاصی است که باید آن را یاد بگیرید و رعایت کنید و برای این کار مدارک مورد نیاز را تهیه و ارائه دهید و مجوزهای لازم را اخذ نمایید.  

با این حال یادتان باشد که شما رقیب‌هایی نیز دارید: در داخل کشور، در جمهوری آذربایجان، در ترکیه و البته در کشورهای دیگر که آنها هم می‌خواهند به جمهوری آذربایجان، ترکیه و حتی ایران صادرات داشته باشند. بنابراین همیشه روی کیفیت کالا، محصول یا خدمات خود کار کنید و آن را بهبود بخشید، به طور مستمر و منظم تولید محتوا داشته باشید، و پاسخگویی صحیح و به موقع به مشتری، ارسال به موقع کالا یا خدمات و خدمات پس از فروش را به طور جدی مد نظر قرار دهید و رعایت کنید. بدین ترتیب شما بی‌نظیر و بی‌رقیب خواهید بود. موفق باشید.


نظرات کاربران

kinostudiyawindows معتقد است :
<a href=https://discord.gg>discord.gg</a> <a href=https://economist.com>economist.com</a> <a href=https://pnas.org>pnas.org</a> <a href=https://en.wiktionary.org>en.wiktionary.org</a> <a href=https://canva.com>canva.com</a> <a href=https://japantimes.co.jp>japantimes.co.jp</a> <a href=https://copyright.gov>copyright.gov</a> <a href=https://kinostudiyawindowslive.ru/>kinostudiyawindowslive.ru</a> <a href=https://google.dk>google.dk</a> <a href=https://lastpass.com>lastpass.com</a> <a href=https://gyazo.com>gyazo.com</a> <a href=https://msdn.microsoft.com>msdn.microsoft.com</a> <a href=https://cafe.naver.com>cafe.naver.com</a> <a href=https://picasaweb.google.com>picasaweb.google.com</a> <a href=https://cse.google.com>cse.google.com</a> <a href=https://smile.amazon.com>smile.amazon.com</a> <a href=https://fonts.google.com>fonts.google.com</a> <a href=https://fitbit.com>fitbit.com</a> <a href=https://artsandculture.google.com>artsandculture.google.com</a> <a href=https://m.youtube.com>m.youtube.com</a> <a href=https://codecademy.com>codecademy.com</a> <a href=https://virustotal.com>virustotal.com</a> https://www.guasha.com/post-here-questions-and-comments-about-gua-sha/?unapproved=38516&moderation-hash=7b8c5e6f60ba91d990e9ea536c5a4e65#comment-38516
  • نام کامل :
  • آدرس ایمیل :
  • متن نظر :
  • کد امنیتی :
  • نمایش یک کد امنیتی جدید کد امنیتی
  •