معرفی کانال‌های تلگرام برای یادگیری و تقویت زبان ترکی آذربایجانی
«کتابخانه‌ی اوخوجان»؛ ویدیو-کتاب‌های کودک و نوجوان به زبان ترکی آذربایجانی؛ اپلیکیشن، کانال تلگرام، کانال یوتیوب، صفحه‌ی اینستاگرام اوخوجان
زلزله خوی و ترکیه، رزومه‌ی شرکت‌های عمرانی، پیمانکاران، انبوه‌سازان و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی
آدرس آموزشگاه های ترکی استانبولی در تبریز با تدریس مجید عزمی
کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه های مختلف ولیعصر تبریز
کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه های مختلف نصف راه تبریز
کلاس های آموزش زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه های مختلف آبرسان تبریز
حمایت مالی از کلاس‌ها و دوره‌های زبان ترکی آذربایجانی
آموزش گام به گام زبان ترکی آذربایجانی (فایل pdf + فایل صوتی)
تبلیغ رایگان در سایت azmiaz.org
کلاس‌های آموزش زبان ترکی استانبولی در تبریز ۰۹۱۴۹۱۷۳۲۱۷
ترجمه کتاب و مقاله از ترکی استانبولی به فارسی و از فارسی به ترکی استانبولی
رزومه به ترکی استانبولی | ترکی آذربایجانی
خودآموز ترکی استانبولی
چگونه محصول یا خدمات خود را در ترکیه و آذربایجان بفروشیم؟
تولید محتوا و تبلیغ نویسی به زبان ترکی با هدف بازاریابی و صادرات به جمهوری آذربایجان و ترکیه (مشتری‌یابی بین‌المللی)
چگونه ترکی استانبولی | ترکی آذربایجانی را آنلاین یاد بگیریم؟
بهترین روش آموزش ترکی استانبولی و ترکی آذربایجانی به صورت آنلاین
آموزش درس به درس ترکی استانبولی (فایل pdf + فایل صوتی)
سوابق نویسندگی، مترجمی و تدریس مجید عزمی
چگونه در خانه ترکی استانبولی یاد بگیریم؟
مزایای آموزش آنلاین ترکی استانبولی
ترکی استانبولی، دوره تابستانه، 1398
تدریس ترکی، مجید عزمی، 09149173217
سیزده بدر کجا برویم؟
″Allah mənə bir uşaq verəydi, çolaq, kor, şil olaydı da malım ona qalaydı″
Türk - İslam dünyası çin mallarını nasıl boykot edebilir? Öneriler
دوره های متنوع ترکی استانبولی و ترکی آذربایجانی با تدریس مجید عزمی
İranda müşteri bulmak için bazı öneriler ve tavsiyeler
تبلیغات به زبان ترکی، تبلیغ نویسی و تولید محتوای ترکی برای پیدا کردن مشتری خارجی و حضور در بازارهای ترکیه و آذربایجان و کسب درآمد ارزی
چگونه مدرس ترکی استانبولی شویم؟

اگر می‌خواهید مدرس ترکی استانبولی شوید، حتما این مطلب را بخوانید. اگر می‌خواهید مدرس ترکی استانبولی شوید، بعد از خواندن این مطلب با من تماس بگیرید: مجید عزمی ۰۹۱۴۹۱۷۳۲۱۷

 

علاقه به زبان ترکی استانبولی

بدون شک اولین شرط برای یادگیری یک زبان، یک مهارت یا یک تخصص علاقه است. بدون داشتن علاقه، یادگیری ترکی استانبولی نیز غیرممکن یا سخت خواهد بود. البته تدریس با یادگیری فرق دارد و نیاز به علاقه‌ی بسیار بیشتری دارد.

البته افرادی هم هستند که بدون علاقه‌ی نه چندان زیاد و تنها برای بیکار نماندن و کسب درآمد وارد این مسیر می‌شوند و زود خسته می‌شوند یا این حرفه را تنها به صورت شغل دوم یا نیمه‌وقت ادامه می‌دهند. به هر حال، چنین افرادی هم به خود و هم به زبان‌آموزان خود فایده‌ی چندانی نمی‌رسانند.

اگر علاقه‌ی بسیار زیادی به زبان و ادبیات ترکی استانبولی ندارید، به نظر من وارد این مسیر نشوید؛ حتی اگر به زبان ترکی استانبولی مسلط هستید.

 

تسلط به زبان ترکی استانبولی

ناگفته واضح و روشن و مبرهن است که بدون داشتن تسلط کافی به زبان ترکی استانبولی، نمی‌توان مدرس ترکی استانبولی شد. برای به دست آوردن تسلط کافی به زبان ترکی استانبولی، باید یک دوره کامل ترکی استانبولی را با استاتید برجسته این زبان بگذرانید.

 

علاقه به ادبیات ترکی استانبولی

علاقه داشتن به یک زبان بدون داشتن علاقه به ادبیات آن زمان تقریباً بی‌معنا است. زبان ترکی استانبولی به خصوص از جهت وجود رمان بسیار غنی است. حتما رمان‌های ترکی، از نویسندگان مختلف ترکیه را بخوانید. فیلم ترکی ببینید، شعر ترکی بخوانید.

 

مطالعه و به روز بودن

در زمینه های مختلف به زبان ترکی مطالعه کنید؛ سعی کنید انواع متون (از رشته‌های مختلف) بخوانید. همچنین فیلم‌ها و ویدئوهای متنوع ببینید (فیلم و سریال، فیلم ادبی، فیلم داستانی، مستند، خبر و...)

 

علاقه به تدریس و درک زبان‌آموز

علاقه داشتن و مسلط بودن به یک زبان یک چیز است و علاقه داشتن به تدریس و استعداد تدریس داشتن یک چیز دیگر. ممکن شخصی به ترکی استانبولی بسیار مسلط باشد اما به علاقه‌ی چندانی به تدریس نداشته باشد. مثلا ممکن است بیان خوبی نداشته باشد، یا از تکرار مکرر مطالب ساده و پیش پا افتاده به زبان‌آموزان جدید چندان خوشش نیاید یا نتواند زبان‌اموز را به راحتی درک کند. این اشخاص نباید به تدریس زبان ترکی اقدام کند، زیرا پس از مدتی موجب سرخوردگی خود و زبان‌آموزان خود شود.

البته کسانی که به زبان ترکی استانبولی علاقه دارند و عاشق این زبان هستند، می‌توانند به حرفه‌های دیگری مانند مترجمی ترکی استانبولی، نویسندگی و تولید محتوا به زبان ترکی استانبولی و... وارد شوند.

 

تسلط به بهترین روش‌های تدریس

روش‌های مختلفی برای تدریس زبان ترکی استانبولی وجود دارد. حتما در دوره های تدریس زبان ترکی استانبولی یک استاد برجسته این زبان شرکت کنید و از توصیه‌های آن استاد استفاده نمایید. می‌توانید با من تماس بگیرید: ۰۹۱۴۹۱۷۳۲۱۷ (مجید عزمی) یا از طریق تلگرام به من پیام دهید.

 

ایجاد روابط، تبلیغات و پیدا کردن زبان‌آموز

اگر تا اینجای راه آمده‌اید، دیگر  برای تدریس آماده‌اید. به تدریس زبان ترکی استانبولی به مانند یک کسب و کار و یک حرفه نگاه کنید. به آموزشگاه‌ها مختلف زبان مراجعه کنید و خود را به عنوان مدرس ترکی استانبولی معرفی کنید. در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بگردید و ببینید که کدام آموزشگاخ به مدرس زبان ترکی استانبولی نیاز دارد. با این آموزشگاه‌ها و مؤسسات تماس بگیرید.

خود را در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف تبلیغ کنید. در صورت انکان از تبلیغات کاغذی و انواع دیگر تبلیغات هم غافل نشوید تا بتوانید زبان‌آموزان بشتری پیدا کنید.

همچنین می‌توانید کلاس‌های خود را در سایت azmiaz.org تبلیغ کنید. برای این منظور این مطلب را بخوانید:  تبلیغ رایگان در سایت azmiaz.org

 

ارتباط با استاتید مجرب

حتما در سال اول تدریس خود با استاتید مجرب ترکی استانبولی در ارتباط باشید، در کلاس‌های درس آنها شرکت کنید، با نحوه‌ی تدریس آنها آشنا شوید و ایرادات و اشکالات خود درباره زبان ترکی استانبولی، منابع و روش تدریس این زبان را از ایشان بپرسید.

 

اگر می‌خواهید مدرس ترکی استانبولی شوید، بعد از خواندن این مطلب با من تماس بگیرید:

مجید عزمی ۰۹۱۴۹۱۷۳۲۱۷

 


نظرات کاربران

  • نام کامل :
  • آدرس ایمیل :
  • متن نظر :
  • کد امنیتی :
  • نمایش یک کد امنیتی جدید کد امنیتی
  •